2011. február 19., szombat

Répás-kókuszos sütemény :)



Már régóta szerettem volna kipróbálni a répatortát-csak nem tortaalakban. Pénteken eljött az ideje. És furcsa párosítást találtam ki :) Teljesen egyéni a recept, nyugodtan lehet módosítani vagy variálni, ha nem tetszik :)

Hozzávalók:

2 dl olaj,
28 dkg liszt, ebből elég sok durumliszt és zabpehelyliszt,
10 dkg dió v. mandula,
kis élesztő,
40 dkg reszelt sárgarépa,
kis fahéj,mazsola, citromhéj, kis méz és nádcukor. 

Összekeverjük, és megsütjük :) 
A kókuszos tetőt így készítettem:
- kukoricatejbe (de bármilyen tejpor jó) tettem egy kis (kb. 1 kanál) kukoricalisztet, 1 kanál réteslisztet, kis Hulala tejszínt, kókuszt, vaníliát, mézet. Összefőztem, amíg jól meg nem szilárdult, majd rákentem a sütire. 
:)) 

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a desszertet is:-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ditta és Anazar!
    En koszonom - es fokepp a fotos nagyon jo :) (En is hetvegen elkalandozok a ti blogjaitok fele:)((ugye tegezodhetunk? :))

    VálaszTörlés
  3. Istenien néz ki!!!
    A tej- tojásallergiás gyerkőceimnek tökéletes lesz répatorta helyett. :))

    VálaszTörlés
  4. Örülök :) Én is vasárnap végre átnézek receptekért :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Magdi!

    Nagyon jók a receptjeid,és a képek is csodásak!
    A tésztába nem tettél semmi édesítőt?Méz vagy cukor?

    VálaszTörlés
  6. De jo, hogy szolsz, korrigalom, nem is tudom, hogy maradt ki. Egy kis mez es nadcukor van benne.

    VálaszTörlés
  7. Kimaradt, hogy koszonom a korrigalast! :)

    VálaszTörlés