2011. március 27., vasárnap

Brassói - másképp

Házilag eltett paprikába töltött káposztával :) 
Ma több programunk, határidős feladatunk is van, így gyorsan főztem, férjem egyik kedvencét.. :)

Beáztattam kb. fél kiló szójacsíkot, majd forrásban levő vegamixes vízbe dobtam, és kb. 10 percig főztem. Ezt követően tepsit kiolajoztam, és beletettem a szóját, sót, majorannát, köménymagot, és jól összesütöttem. Közben kb. 1 kg krumplit megmostam, hasábokra vágtam, és külön, kiolajozott tepsiben ezt is összesütöttem, majd összekevertem a szójával, fokhagymát, hagymát tettem hozzá és még összesütöttem.

Salátát (erről majd később), ill. házi csalamádét, ill. káposztával töltött paprikát eszünk hozzá - ki mit szeret :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem azt, amit csinálsz! És igen jó ötlet a rövid idő alatt elkészülő ételek sokasága. Légy szíves, minél több ilyet megosztani velünk! Velem legalábbis, hiszen kevés időm van kibontakozni 2 zajt okozó, energiabomba mellett. Így mindig szívesen próbálom ki, amit leírsz. Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök neki, ha haszonnal olvasható a blog :)

    VálaszTörlés