2011. március 17., csütörtök

Házi korpás tésztás krumplis tészta - másképp

A chili csak díszítés...:)
Ma férjem tegnap főtt és már akkor is (sárgaborsó leves után) fogyasztott krumplis tésztát vitt magával, pár rántott cukkini társaságában. :)
Nem tudom, ki hogyan készíti a krumplis tésztát, én sokáig másképp főztem. Amolyan paprikás krumplis alapba tettem bele a tésztát. Azonban férjem szólt, hogy ő másképp ismeri, és amióta így készítem, én is szeretem :) És sokkal gyorsabb is :)
4 nagyobb krumplit kifőztem héjában, közben kifőtt a korpás házi tésztám is. Hagymát pároltam, belevágtam a meghámozott krumplit, kicsit pirítottam, majd olajat tettem bele, és sót, köményt. Összepirult, és erre tettem rá a kifőtt tésztát. A házi tésztáról itt már írtam. Nagyon finom lett :)

3 megjegyzés:

  1. Nekem is ez a változat tetszik jobban. Régebben én is a paprikáskrumplis fajtát főztem, de rájöttem, megéri kicsit többet vacakolni vele.
    Én kézzel szoktam belemorzsolni a krumplit a hagymás alapba és teszek bele pirospaprikát is.
    Gusztusosabb és finomabb is ez a változat. Szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a blogod!
    Nem vagyok vegetariánus, nem is leszek, a családom sem az, de nagyon sok zöldséget etetek velük és sok féle alapanyagot kipróbáltam ill. használom is.
    Nagyon étvágygerjesztő képeket tettetek föl. Valóban hihető, hogy ezek az ételek is vannak olyan finomak, mint a húsosak.
    A kölesfőzés az én mumusom, de majd nálad jól ellesem, hogyan kell? A barnarizs sem sikerül mindég, bár most találtam egy jobb fajtát.

    VálaszTörlés
  3. Szia Daisy! Kiprobalom majd pirospaprikaval...Jo otlet! :) Koszonom a dicseretet. Sajnos sokszor gyorsan kell fozni, minimalalapanyagokbol, ezert nem tul valtozatos a blog, de hat lassan itt a tavasz, jon az uj, olcso zoldsegdomping :))
    A koles: kb. dupla vizben szoktam kifozni, es sok izesites kell bele (kokusz-mez-mazsola), mert kulonben eleg natur :) Sosan nem igazan probaltam. De a hetvegen pl. csinalok belole "hamis turot", a Kifoztukbe keszitek valamit, az is erdekes lesz :)

    VálaszTörlés