2011. április 6., szerda

Karobos-tejszínes-almás palacsinta

A leves (és az ahhoz tálalt teljes kiőrlésű lisztből készült vendégváró kifli)  után ez a desszert készült. 

A palacsintatésztába karobot kevertem (magamnak, a többieknek kakaót:), de egyébként ugyanúgy készült, mint a hagyományos.

Közben almát hámoztam, daraboltam, és kevés fahéjjal, mézzel pároltam, a végén növényi tejszín került hozzá. Megtöltöttem a palacsintákat, beletettem egy tűzálló edénybe, majd meglocsoltam tejszínnel, egy kevés karobbal (kakaóval), és kicsit összesütöttem. :) Forrón tálaltam, nem maradt sok belőle :) És most megyek krumplit ültetni :)

2 megjegyzés:

  1. URAM ISTEN!!!
    Én is AKAROK belőle. Olyan csábító a kép, hogy elakad a szavam.
    Nem sűrűn fordul velem elő. :))

    VálaszTörlés
  2. :) Kedves vagy, bár 1 perc alatt készült a kép, nem is állítottuk be stb. De örülök, ha az íz átjött :)

    VálaszTörlés