2011. április 24., vasárnap

Medvehagymás aszalt paradicsomos, szezámmagos spagetti

Ma a téli receptes könyvet készítjük, viszont főétel még ebédre nem lett készen, így gyorsan kellett valamit összeütni.

A teljes kiőrlésű spagettit gyorsan megfőztem, közben szezámmagot pirítottam, majd tettem bele medvehagymát, olívaolajat, sót, metélőhagymát és pritaminpaprikalekvárt, majd kockára vágott aszaltparadicsomot. Mindent összekevertem, és frissen, kapros salátával fogyasztottuk. 

A salátához jégsalátát és paradicsomot felvágtam, besóztam, majd olívaolajat, sörélesztőpelyhet, kaprot, fokhagymaport kevertem, és megettük. :)

2 megjegyzés:

  1. Kellemes ünnepi összhang :) A medvehagymát pedig teljesen elfelejtettem, olvastam a gyógyhatásáról... (a tál és tányér összetartozik?)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis növény a medvehagyma. A tál és a tányér színileg és formailag szerintem összetartozik, egyébként nem (külön-külön kapható).

    VálaszTörlés