2011. július 25., hétfő

Szezámmagos-rozmaringos-fokhagymás sült padlizsán


Az egyik kedvenc ételem a padlizsán, pedig régebben nem szerettem. :)
Olívaolajjal kikentem egy tepsit. Megmostam két nagyobb padlizsánt. Vékony, kb. fél centis karikákra vágtam. Majd beletettem a tepsibe, megszórtam rozmaringgal, sóval, szezámmaggal. Még meglocsoltam olajjal. Magas fokozaton sütöttem, majd miután megfordítottam, apróra vágott fokhagymát szórtam rá, és ezzel együtt összesütöttem. Nagggggyon szeretjük. :) Most pritaminpaprikás, petrezselymes rizzsel ettük.

2 megjegyzés:

  1. Hasonlót ettem már, de tocsogott az olajtól, azért nem ízlett. Így viszont nagyon finom lehet, kipróbálom! J.

    VálaszTörlés
  2. Orulok neki, ha jol nez ki. :) Valoban finom is :) A rozmaring megbolonditja, erdemes raszorni.:)

    VálaszTörlés