2011. augusztus 1., hétfő

Szezámmal szórt paradicsomos, padlizsános, tofus ragu

Ma tésztaételt szerettünk volna enni, és mivel van padlizsánunk, padlizsános ragut készítettem.

Kevés vízen újhagymát pároltam, majd erre tettem rá kockára vágott 1 óriás padlizsánt :), 2 gerezd fokhagymát és egy kaliforniai paprikát, 2 paradicsomot.

Sóztam, köménymaggal és nagyon kevés majorannával ízesítettem, "borsikafüveztem", és pároltam, addig, amíg a padlizsán kezdett megpuhulni (kb.5-8 perc).

Majd egy közepes méretű paradicsomkonzervet és kevés olajat, vizet tettem hozzá,  és összefőztem pár perc alatt. Közben tofut pirítottam (olaj nélküli serpenyőben), és ezt is hozzákevertem. A szezámot a legvégén tettem hozzá.

Ha mediterrán ragut szeretnék, ugyanúgy készítem, csak friss bazsalikomot, esetleg szárított paradicsomot, olajbogyót teszek hozzá. Úgy is rendkívül finom. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése