2011. november 15., kedd

Két hét kényszerpihenő és töltött zeller

Sajnos 1,5 hétig betegszabadságon voltam, feküdnöm kellett. Főzni sem főzhettem. Pár napja már talpon vagyok, és készítettem is ételeket, ill. csomó ötlet van a fejemben is. A mait tudom elsőként bemutatni: Töltött zellert készítettem.

Hozzávalók:

8 db zeller
2 bögre víz
1 bögre barnarizs
olaj, só, majoranna,
2 db vöröshagymával
gabonakolbász
1 marék darált dió
1 csokor petrezselyem
Joya főzőtejszín

Elkészítés:

A zellereket meghámozom és egészben megfőzöm. A zeller főzővízében főztem meg a rizst. A rizshez kevertem a gabonakolbászt, petrezselymet, fűszereket, darált diót és a vízen megpárolt hagymát. A zellerek tetejét levágtam, kivájtam a belsejüket és megtöltöttem a masszával. Joya-val meglocsoltam a tetejüket, és összesütöttem a zellereket, olajjal kikent tepsiben. Nagyon pikáns, finom ebéd. :) A zellerbelsőkből pedig pástétom lett. 

2 megjegyzés: