2012. január 29., vasárnap

Narancsos linzer (alaprecept)

A recept siccikétől származik, itt-ott módosítottam rajta. 

Hozzávalók:

20 dkg teljes kiőrlésű liszt
20 dkg finomliszt
25 dkg kókuszolaj
10 dkg cukor
1 narancs héja
2 ek. frissen facsart narancslé
2-3 ek. kókuszreszelék

Elkészítés:

A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, majd kb. 4 mm vastagságúra nyújtjuk, és alakzatokat formázunk belőle.  150-180 fokos sütőbe téve kb. 10 perc alatt kisülnek. 
Lehet belőlük más alakzatot készíteni, vagy lyukacsosat is, így lekvárral összeragaszthatjuk. Mi most egyszerű ropogtatni valóra vágytunk. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem lett folyós a tészta a kókuszolajtól? Én egyszer próbáltam vele linzert sütni, de túl folyós lett, hűtőbe tettem, akkor pedig kővé dermedt... Vagy ilyen nagyon gyorsan dolgoztál és nem volt ideje? :-)
    Megfőzted már a kókuszpudingom? :-)
    Judit (Kincsesbarlang)

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan dolgoztam, ill. nem volt folyos, kemenyen tettem bele. Nem, sajnos meg nem volt idom a kokuszpudingot megfozni :(

    VálaszTörlés
  3. Minden reggel kókusztejet iszom. A kiszárított kókuszreszelék meg csak gyűlik, gyűlik. Pont valami ilyet vágytam csinálni belőle:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta! Szeretem ezt a fajta süteményt szoktam is csinálni. Persze ennek a receptje is ahány recept annyi szokás!:-)

    VálaszTörlés