2012. augusztus 21., kedd

Goldenblog és Az ősz ízei

Egyrészt hoztam egy fotót Az ősz ízeiből. :-). Augusztus 20-át mi (Nagy Zsuzsa, férjem és én) egy jó nagy fotózással ünnepeltük. :-)

Elkészült a könyv képanyaga, de igazából most indul a nagy munka. 

Reméljük, ősz közepén (október végén) megjelenik ez a könyv. :-) Az előző három résznek nagy sikere van: A tél ízeiből kb. 30-40 db maradt, A tavasz ízeiből ennél kevesebb, A nyár ízei is fogyogat. Szóval lehet, hogy újabb utánnyomások következnek:-)) Nagy öröm ez nekünk. :-)

Másrészt idén nevezték a mindennapi ételek blogot a goldenblog versenyre. :-) Nincsen különösebb cél, hiszen mi picike halak vagyunk a blogírás tengerében :-), de azért szeretném a blog olvasóit bíztatni, hogy szavazzanak a férjemmel közösen készített blogunkra.
Szavazni itt lehet: www.goldenblog.hu Mindennapi ételeink néven fut a blog :-)

Köszönjük! :-)

11 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a fotó is:) Nem is tudtam, hogy könyv készül! Kíváncsian várom!:)

    VálaszTörlés
  2. Koszonjuk. Igen, eddig 3 konyvet írtunk és adtunk ki: A tél ízei, A tavasz ízei, A nyár ízei. Vegán szakácskönyvek, 100-100 recepttel, 50-50 egesz oldalas fotoval, 100 kisebb fotoval. Alapanyag leirasokkal. Az osz a zarokotet lesz :)

    http://www.nyitottszemmel.hu/pages/a-tel-izei-megrendelo.html
    http://www.nyitottszemmel.hu/pages/a-tavasz-izei-megrendelo.html
    http://www.nyitottszemmel.hu/cikk/eletmod/megjelent-a-nagysikeru-recepteskonyv-sorozat-legujabb-resze-a-nyar-izei/307

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, a nevezéshez és a készülődő könyvhöz is! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is gratulálok! Meg sem lepődök, mert szerintem szuper ez a blog, fantasztikus receptekkel, fotókkal! ;-)

    VálaszTörlés
  5. Ahogy a többit is, várom az őszi receptkönyvet. Sajnos a szavazatomat tegnap már elvesztegettem ebben a kategórában, pedig nagyon szívesen adtam volna nektek is, mert tényleg tetszik a blog: a képek is és a receptek is szuperek!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Magdi,

    A három megjelent könyv nagyon szinvonalas, igazi profi munka! A negyedikre már elő is jegyezhetsz.

    Gratulálok a blogod sikeréhez! Igazán a blogod volt az amiért kinváncsi voltam a könyvekre és nem csalódtam.

    Hol lehet szavazni a blogodra?

    További sok sikert kivánok neked és a könyves csapatnak!
    Marianna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marianna,

      Koszonjuk!:)
      www.goldenblog.hu / jobb felso sarok: Szavazzon / Gasztroblogok /Mindennapi ételeink. Facebook fiok szukseges a szavazashoz. KOszonjuk ezt is:)

      Törlés
  7. Megtörtént, leadtam a voksom :-)
    Sok sikert!

    VálaszTörlés